|
Kosten Multi User 1 Year, 6 Months ago
|
|
|
Klopt het dat de kosten voor de multi user onlangs zijn veranderd in een jaarlijkse bijdrage in plaats van de eenmalige aanschaf?
|
|
|
|
|
|
|
Re:Kosten Multi User 1 Year, 6 Months ago
|
|
|
Nee, is altijd een jaarlijks bedrag geweest.
|
|
|
|
Helpdesk osFinancials voor supportcontract houders: 036-7851687 / 06-54694849
Leverancier van : osF, kassasystemen / Point Of Sale, Webhosting/Oscommerce webshops, workshops en support op osF.
Zie onze webshop: www.osfshop.nl
|
|
|
|
|
|
Jammer.
Multi user is al nodig vanaf twee gebruikers toch?
Wij gebruiken misschien een paar keer week osF met z'n tweeen tegelijk.
Kunnen jullie niet een verkleinde versie van de multi user maken voor bijvoorbeeld 2 tot 4 users waarvoor je dan een eenmalige aanschaf betaald of een lager jaarlijks bedrag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weet niet of het werkt, maar als je osf in een terminal server installeert en als server 127.0.0.1 instelt zou het kunnen werken
|
|
|
|
www.efterom.nl voor systeem- en netwerkbeheer, installaties,kantoor online, hotspotservice en training
06-16708290
|
|
|
Re:Kosten Multi User 1 Year, 4 Months ago
|
|
|
Kun je met een gewone OSF (dus zonder multi user) nog wel met een dbase werken op een server? Ik wil graag de data op een server hebben en de client op verschillende computers,niet tegelijk, maar wel bereikbaar.
Ik heb de huidige dbase gecompieerd naar firebird2/data/ pad volledig ingevuld en krijg toch elke keer een 902 error. Ik heb de file rechten gegeven, maar ik vermoed dat het zonder multiuser plug in niet gaat...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Je hebt de multi werkplek nodig indioen de database op een andere werkplek draait dan de applicatie.
|
|
|
|
Helpdesk osFinancials voor supportcontract houders: 036-7851687 / 06-54694849
Leverancier van : osF, kassasystemen / Point Of Sale, Webhosting/Oscommerce webshops, workshops en support op osF.
Zie onze webshop: www.osfshop.nl
|
|
|
|
|
|
Enige oplossing hierin is osf vanaf een netwerkschijf starten als embedded aplicatie. dan moet het werken. Is niet multiuser, maar wel mogelijk
|
|
|
|
Last Edit: 2010/09/30 20:23 By micha1968.
www.efterom.nl voor systeem- en netwerkbeheer, installaties,kantoor online, hotspotservice en training
06-16708290
|
|
|
|
|
|
die 902 is in iedergeval niet de melding over multi user.
Multi user kan je proberen met een (lege ) database tot 5000 transacties of zo.
Daarna heb je een licentie nodig.
|
|
|
|
|
|
|