Users Menu
About osFinancials
Facebook I Like it
Overzicht journaalinvoer per rekening
(1 viewing) (1) Guest
 | | |
|
TOPIC: Overzicht journaalinvoer per rekening
|
|
Overzicht journaalinvoer per rekening 2 Years, 2 Months ago
|
|
|
Hallo allemaal,
Ik experimenteer al enige tijd met osFinancials en het begint duidelijker te worden. Er is echter nog een functie die ik niet kan vinden. Ik vermoed dat deze wel bestaat, het lijkt me dat meer mensen het nodig hebben, maar ik heb het helaas nog niet gevonden.
Het probleem is als volgt. Ik zou graag alle journaalinvoer zien bij een bepaalde rekening. Dit lukt voor debi/crediteurrekeningen in de betreffende menu's, en voor kas/bankrekeningen lukt het via rapporten -> kas/bankboek. Ik zou het echter graag doen voor een begrotingsrekening zoals de standaard G4041 Reis- verblijfkosten of in dit geval de rekening waarnaar alle constitutieborrelcadeau-uitgaven geboekt worden. Hoe verkrijg ik zo'n overzicht?
Nog een andere kleine vraag. Via het winst- en verliesrekeningrapport (ctrl+I) kan ik een overzicht krijgen van de netto's per rekening, maar is het ook mogelijk per rekening de som van alle credit en de som van alle debit te krijgen? (Bijv: totale barbecue inkomsten zijn 150 €, de totale uitgaven zijn 120 €, netto dus 30 €, in plaats van alleen dat netto bedrag)
Bij voorbaat hartelijk bedankt,
Mark (SOFv)
|
|
|
|
Last Edit: 2009/12/07 11:03 By mark-sofv.
|
|
|
Re:Overzicht journaalinvoer per rekening 2 Years, 2 Months ago
|
|
|
1) Rapporten / Grootboek / Grootboekrek
2) weet ik niet, je kan wel via totalenoverzicht een rekening selecteren en alle transacties zien en die ook naar excel exporteren, misschien dat dit je voorthelp als je een bepaald probleem hebt.
|
|
|
|
LIVE !!! multi-user belgische retail shop met POS en osC integratie
|
|
|
Re:Overzicht journaalinvoer per rekening 2 Years, 2 Months ago
|
|
|
Hartelijk dank. Wat betreft 2) denk ik dat het daarmee inderdaad moet lukken, het is iets meer moeite dan ik had gehoopt maar het resultaat moet op deze manier haalbaar zijn. Nogmaals dank.
|
|
|
|
Last Edit: 2009/12/09 00:10 By mark-sofv.
|
|
|
 | | |
osFinancials Accounting Software, Powered by and designed by osFinancials